it make no sense at all .

Jag är sjukt trött och har grym träningsvärk.
Det innebär med andra ord att jag är klen.
Vart tog alla mina ridmuskler vägen?

Ska tvinga mig att vara vaken någon timma till. Lite pepp på att skaka rumpa idag igen måste jag erkänna. Jag ska nog inhandla ett stort lager att ha här hemma, så jag slipper sitta flasklös när impulsen tränger sig på. Dock kan jag tänka mig att jag skulle tappa kontrollen, alkisSaxin skulle folket kalla mig. Nej, jag låter det stanna vid tanken enbart. Känns tryggast.

Annars kommer jag bli påkörd av ett tåg när jag och en random bestämmer oss för att det är för långt till gångvägen under spåren. Jag ska aldrig bära klackskor igen föresten. Förbannelse. Usch.

Jag är rätt duktig på att lova saker som jag vet redan innan att jag inte kan hålla.

Varför har alla hakat upp sig på att leka med duschmunstycken?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback