it's hard to look away

Hur mås det idag? Jadu. Fick jag så skulle jag sova bort hela dagen. Så jäkla seg i hela kroppen!
En positiv sak är ju att världen äntligen valt att stanna upp. Känns great.
Nej, jag har inget roligt att uppdatera om idag. Sov till tolv, startade datorn och slog på Andra ringenfilmen i tio minuter innan hjärnan sa stopp och jag bytte till Dumma Mej. Dock slocknade jag efter halva och sov lite mer. Bytte till Ringen igen och tvingade mig igenom denna.
Äta.
Film och sängen igen. Somnade en stund till. Film åter igen.
Duschade i en evighet innan det blev sängen ytterligare en gång. Trots detta så sitter jag här och gäspar käken ur led. Tror inte att jag kommer kunna somna ikväll. Menmen har sista ringenfilmen att se så jag klarar mig nog.

Måndag imorgon. Inte okej.
Något som är helt okej är att praktiken sätter igång nu igen. Ska börja i receptionen nu och det kommer bli awesome! Kommer ju gå kvällar bland annat så feta sovmornar. Ska bara finna mitt bortslarvade schema nu.

PUSS

You are messing with my head ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback