moneymaker

Oj. Det där var kanske inte meningen. Men man får klicka hem lite kläder när man är sjuk!
I början av januari får jag hem tre nya och förhoppningsvis klockrena klänningar. Awesome!
HM har fått in mycket fins till sommaren också. Det gör ju inte att jag börjar längta dit heller. Usch.
Saken är ju den att även ellos börjar fylla på vårkollektionen. Det kliar i mina shoppningfingrar.
Jag har ju inte ens några pengar? Äsch. Pengar växer på träd. Gäller bara att fråga på rätt sätt.

Nej, nu ska jag få i mig lite glass för min stackars hals och bänka mig framför piraterna.
Visserligen började det för en halvtimma sedan, men jag har ju varit fullt upptagen med att shoppa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback