random update

Imorgon tar jag jullov. Det finns få ord som beskiver hur otroligt skönt det ska bli. Jag ska ta vara på den lediga tiden. Se till att skriva klart den där förbannade uppsatsen och se till att jag pallar mig igenom den sista terminen. Det är en jäkla termin kvar. Ska jag sabba allt på slutspurten? Usch!

Efter att jag lämnat skolan bakom mig så ska jag möta upp Julia och Ellenor för att vi sedan ska vidare till Mathilda och söta Amelia. Blir att mysa, kolla på film, snacka skit och bara vara. Girlpower i princip. Spenderar natten där också. Sweet.

Men nu ska jag krypa ner i sängen, slå på en film och fundera på vilka vändningar mitt liv tagit.
Det är ypperligt bra funderingstimmar som nätterna kommer med. Bra och dåligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback