random update

Jäklar. Gör lite ont på mitt knä. Det är nog inte min grej det här med gungande båtar och klackskor.
Min mage är i uppror, huvudet är långsammare än vanligt och det är fortfarande inte helt stabilt. Jag känner mig gammal. Jag är gammal. Jisses. Jag vet fortfarande inte om det var oliver jag åt sallad med igår eller inte. Ganska störande. För isåfall har jag en pakt med honom, eller hur vi sa.
Egentligen, ni bryr er inte. Det som är tummen upp, ni läser ändå. Suckers! :)

Undrar vart min Morgantröja tog vägen. Jag har inte lyckas peta ner den i väskorna i alla fall. Tråkigt. Ingen som ska till Ullared och handla som kan köpa en ny åt mig? Älskade tshirt!

Missade att Rang var på båten. Det var kasst, han är respekt.
Hur som helst, ska fortsätta kika på mina ringenfilmer så jag får sova någon gång. Det är ganska tyst här i alla fall. Känns knas. Lite hes är jag också.
Man hinner känna efter hur sliten och mörbultad kroppen är när man inte bränner så himla mycket energi på att flänga omkring. Jag skulle ju ha kilat ut på krogen idag också. Men näe, jag är redan över alkisnivån så jag ska börja tagga ner.

Tror jag ska byta umgängeskrets!
En trogen vän är bakom mig, stor mjuk och gosig. Ska nog kila och se om jag kan bli nöjd någongång. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback