tyck synd om mig!

Nu börjar det bli en aning drygt. Har inte fått många timmars sömn inatt. Har frysit trots täcke plus filt. Men mitt fönster utåt altan står öppet och det 'rummet' är svinkallt när inte elementet där ute är på. Illa att det ligger kablar ivägen så fönstret inte ens går att stänga!
Men till detta har jag inte kunnat andas genom näsan, hostat lungorna ur mig, tandvärk samt knivar i halsen. Kan ju inte bli bättre. Tur att hostmedicin innehåller morfin! Eller något ditåt. Det mesta gick över, fast inte dunkandet utav min tand som vill komma upp. Näsan gick inte att göra så mycket det heller.

JAg mår lite bättre idag. Halsen gör inte så ont, jag känner inte av tanden eller halsen speciellt mycket. Men hostan är inte rolig. Jag är trött och skakig. Varm och kall.

Blir det att sitta under en filt och tycka synd om sig själv på nyår? Jag hoppas inte det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback