when i'm a billionaire

Det är dyrt att ha praktik i västerås! Min plånbok har inte fått vila en enda dag. Illa! Men det är saker jag behöver, ellerhur? Haha. Man kan ju önska i alla fall. Den som känner sig manad att tvätta min tvätthög är varmt välkommen, den växer så ni när inte bli arbetslös. Hysteriskt roligt.

Ont i ben och fötter, det är verkligen inte okej. Drog på mig mina svarta tygskor idag! Noway att jag sätter på mig skorna ifrån helvetet. Dessa skor står för gårdagens rubrik. Jisses. Måste inhandla några andra sköna och snygga skor.
Annars har det varit en kalasbra dag. Inte så kalas att gå upp halv sex imorse efter fyra timmars sömn dock. Försökte komma på en riktigt grym undanflykt men till vilken nytta? Praktiken är ju kul när man väl kommit dit. Blev mycket i mitt huvud idag. Om jag tyckte jag var tjock i skallen igår så är det ingenting emot idag. Gäller bara att försöka komma ihåg det mesta nu i alla fall.
Första dagen med utcheck och gissa vem som fick ta en egen när jag var själv då. Gick det bra? Jag är grym så kan inte gå annat än bra. Kunde till och med sätta upp på två kvitton. Ibland förtjänar jag något pris!
Gick igenom massor om systemet, vart papper ska sitta och hur man arbetar överlag. Svarade i telefon  och ptja, man kan säga att jag är bäst.
Nej det är jag verkligen inte, skolan ringde och skällde på mig. Frånvaro. Vadå jag? Nehej, det kan jag inte tänka mig! Haha. Jag måste allvarligt talat ta tag i det här nu om jag vill ramla ner för trappen med alla andra i Juni. Menmen. Jag ska inte yttra mig om vad jag tycker, då får jag en smäll! Haha.

Nu ska jag dö på soffan, vila upp benen. Mitt besök är en tråkmåns så det blev ingenting med det. Så jag har hela kvällen på mig att drälla omkring och göra absolut ingenting. Great!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback