coming down cold

Dygnsur om fötterna idag. En mindre översvämmning vid stoppljusen i Köping ledde till att det blev översvämmning i mina skor! Inte i Emils fast han var lika korkad som mig och också gick där. Att sedan Alex gått och kastat snö på mig konstant gjorde inte saken bättre. Ellen stoppade dessutom snö innanför jackan så blöt var jag överallt.
Annars så har dagen flytit på helt okej. Fick tillbaka en värdelös uppsats. Så kass!

Hade hoppats på partyyy ikväll men känner att jag nog inte orkar i alla fall. Vi får hålla tummarna för att E bjuder till imorgon så Ella kommer hit. Sedan är det ju mys hos Julia på torsdag. Så jag känner hur det bränner i plånboken. Usch ja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback