don't say a word

Börjar trivas mer och mer på Scheele nu. Man har kommit igång riktigt bra nu och det mesta klarar man själv vilket leder till att man blir självgående och fattar egna beslut. Man slipper fråga sjutusen frågor varje minut och bli tillsagd allt man ska göra. Så nu rullar det på och dagarna flyger iväg.
Det där lät lite töntigt men jag var sjuuukt opepp där ett tag.

Idag var den en man ifrån Ecuador, som är med i den pågående pingisen, som först frågade om jag pratade spanska. Nej svarade jag. Kan knappt säga vad jag heter. Då fick han fram på en knackig engelska att han tyckte jag var fin och att det var bra. Ganska pinsamt läge. Han är minst fyrtio! S skrattade och det gjorde jag med, när han gått..
Josefine och jag passade på att träna idag med. Så jäkla trist gym alltså! Men det går an att kila ner ett tag och svettas lite i alla fall. Sedan kilade vi upp och tog en fika med S. Fanns några bitar kvar efter en konferens.

Plutten har åkt nu. Kommer kännas ovanligt måste jag säga. Han ska ju bara finnas där..
Hoppas bara T nu köper en vettig kuse som jag med kanske kan busa lite med. Haha.

Kommentarer
T säger:

Vettig kuse...S... Hallåååå Emilia!!! Vi "bor" på Godby!! Ingen kuse är ändå vettig mer än en vecka där..:D

2010-02-26 | 06:52:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback