small town girl

Så det kan gå säger jag ju bara.
Mamma kom och hämtade mig på stationen idag. Tydligen har rykterna gått om att jag dels blivit våldtagen samt att jag blivit indragen i en bil för påbörjan till gruppvåldtäckt. Detta på grund av händelserna i fredag. Liksom, hallå? Det var inte ens i närheten för något av det. Vart får folk allt ifrån? Det enda som hände var att vi stod vid en bil och pratade en stund med F och att han sträckte ut handen genom rutan. Fy farao vad trött jag blir på alla rykten.

Det är inte bara jag som hamnat på sniskan i helgen. Min kära systers kille hamnade i tidningen idag. Tydligen hade det hänt lite saker och det slutade med att han tagit bilen på fyllan och skulle köra hem till Strömstad igen. Han kom inte mer än en halv km ungefär innan han blev stoppad och fick ett klippt körkort. Ganska klantigt och ganska så jätte korkat.

Kvällen har varit mysig. Jag och pappa har spenderat nästan alla timmar framför teven med en skål popcorn. Alltid mysigt att sitta såhär ibland och bara snacka gojja! Det är vi ganska bra på han och jag.

Inte går det att ladda upp bilder på bloggen heller.

Kommentarer
MathildaAho säger:

Jag säger ju att Arboga är en skit stad! Vi drar och bor hos Dennis istället! ;)

2010-02-09 | 16:44:26
Ellenor säger:

vaaa :o haha va är det här? våldtäckt men shit vad är det här för stad, dom stannade ju bara bilen! Orka arboga hata staden!! :d

2010-02-09 | 21:34:44
Bloggadress: http://ellenoreden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback