when children plays

Idag på psykologin gick vi igenom kriser. Vi fick dessutom beskriva vad som händer mellan vissa åldrar. Dvs, vad man gör för första gången mellan 20-35 års ålder. Just på den punkten togs det upp att man lämnar sitt barnsliga beteende och stiger in i vuxenvärlden på riktigt. Jag tror dock att min bror hoppade över den fasen.
Han sitter i skrivande stund och skrattar som ett litet barn fullt koncentrerad på den animerade Mariobilen som jagar sjuttioelva andra bilar. Wii kan tydligen förtrolla vem som helst.
Han tycker verkligen det är superkul - så himla roligt är det faktiskt inte.

Annars har denna dag varit helt okej. Lite knackig emellanåt men sånt får man ta.
Ska snart kila ut till stallet och piska på kusen lite, något annat har jag inte planerat tack och lov.

Så jag sätter punkt här .

Kommentarer
annselander säger:

haha , nej nej ! jag är inte klar med den än ju ;p

2010-02-16 | 10:33:33
Bloggadress: http://annselander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback