i'm what you want me to be

Jag gick la upp för en timma sedan om någon ville veta. Det är intressant fakta. Eller det var inte första gången jag gick upp. Jag var vaken redan tjugo i åtta då min fader väckte mig och det var bara att masa sig upp. Himla smart att han jobb ligger påväg till stallet. Jag skulle ha dött lite annars.
Så på med cykeln bakom bilen och fara ut till stallet. Jag tror jag var trött imorse för när jag kom hem så insåg jag att jag glömt göra kvällsmaten. Menmen, ingen fara skedd egentligen, vad har man vattenkokare till?
Så hem och kasta sig i sängen igen för att sova några timmar till. Superskönt. Helsjuka drömmar i alla fall. Någon helt random (som dessutom var nästintill blind) red Calle. Jag och Tarja hade köpt en hästbuss som var sviiindyr och Plutten var stor!

Idag kommer inte många stordåd utföras. Inte mer än att jag ska sitta på cykeln och befinna mig stallet ikväll. Ska rida en sväng också hade jag tänkt. Kanske att jag joinar Josefine och Bean idag med. Men det är inte just på fläcken för en dusch skulle sitta bra först.
Blir tidigt i säng med, har stallet imorgon också. Tufft liv. I-landsproblem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback