morning sun

Nu har jag försovit mig TVÅ dagar i rad. Jag är så jäkla värdelös!
Jag blir bara så arg på mig själv, ska det behövas trettiosju alarm för att jag inte ska kunna stänga av dessa och somna om? Nu är jag på riktigt dåligt humör, det här har förstört hela min dag.
Frånvaro i massor första månaden i skolan. Med idag ringde jag i alla fall mamma som ska ringa skolan. Lite bättre i alla fall.

En liiite bra nyhet är dock att jag precis i skrivande stund fick ett sms ifrån LensWay (edit, TVÅ sms). Det stod att dom skickat min order och det kommer komma med posten inom två dagar. Snabba gubbar det där. Från att linsen inte fanns alls till att bli skickade på fem dagar är tametusan bra!

Oj vad synd att nästa tåg går tjugo över ett (om tjugo min) och efter det runt två vilket innebä ungefär en halvtimma i skolan. Hoppsan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback