rubrikmiss

Oho, fick nyss ett meddelande av Mathilda: "Vill du ha en Herman?" En skum fråga!
Denna 'Herman' visade sig vara en deg som man ska mata. Hur mysko som helst. Så nu ska hon göra en Herman, mata den i ett par dagar sedan dela den och ge mig en bit. Så himla kul.
När jag fått min Herman så ska man fortsätta att baka. Tillsätta andra ingredienser och göra det till någon smetliknande grej. Sedan in i ugnen och efter det glasyras. Spännande pryl må jag säga!

http://www.kokaihop.se/recept/vanskapskakan-herman

Annars så väntar jag på min far som ska ta mig ut till stallet. Jag är så jäkla lat idag. Han ska iväg och handla sedan för att efter det hämta upp mig igen. Tummen upp för det. Man får ha sådana dagar ibland, speciellt när man vaknar klockan två på eftermiddagen. INTE okej!

Såg Avatar igår. Verkligen inte så bra som alla säger att den är. Visst, den var la spännande och så, men i över två timmar? Noway! Ganska lame med alla dessa 'robotar'. Annars var det bra gjord. Men då var Brüno, som jag såg efter, mycket mer i min smak. Klockren!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback