tell me more, tell me more

Det blev aldrig någon uppdatering igår, hade inte tillgång till internet.

Fredag:
Mathilda kom över hit en sväng istället medans jag gjorde det sista. Sedan kilade vi ner till lokalen som var tom. Ellenors mamma kom och lämnade tillbaka mitt kort så vi kom in. Ungefär halv sex kom resten av gänget och vi fixade mat och massa annat. Fanns nog att äta till ett helt land. Uhja.. Frukt, chips, köttfärs och dricka i massor.
När presenterna öppnades så kom vi igång ordentligt. Inne på sexaffären hade vi köpt spelet Sanning & Konsekvens som är lite mer.. råare än originalet. Jag åkte på att blunda och få en orgasm samt pussa alla deltagare. Det var sådana konsekvenser och ungefär i den stilen på sanning med. Så jäkla kul!
Dans och annat roligt hann vi med också. Men vid tolv så drog jag, Bea, Julia och Masiel till någon Fred. Åkte taxi gjorde vi och Bea stoppade in en strumpa i munnen. Min bror kom förbi också och följde oss hem sedan. Myys!

Lördag:
Supersega, vid fyra eller något ditåt så drog vi oss upp på benen. Eller jag var på benen myyycket tidigare men sällskapet jag hade drygade. Men vi bestämde oss för att beställa pizza och stanna kvar en natt till. Då var vi bara fyra som var kvar. Ellenor, Baykar som kommit under kvällen, Julia samt jag. Så vi köpte pizza och skickade upp Baykar på stan. Kvällen blev kalaslyckad.
Vid ett idag så gav jag och Julia upp, stängde av datorn efter att ha kikat på film och väckte sömntutorna. Både jag och J var superhungriga så vi orkade inte vara kvar. Städade lite och sedan gick vi.

Så nu är jag hemma, övermätt och trött som en gnu.
Blir en dusch och i säng tidigt!
Bilder kommer komma så fort som möjligt!

Förlåt..!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback