vad ska man med rubriker till?

Jag börjar gilla nattuppdateringar. Fast det kan bero på att jag vänt dygnet. Dock är jag supertrött.

Hur som helst. Fick svar på sadeln idag. Hon hade den kvar. Nu återstår bara att tala med min bank. Nu ska alla hålla tummarna för att min kära far vill låna ut pengar. Det vore kanon att få en dressyrsadel nu lagom till vi kör igång hårt igen. Spännande!

Annars så ska jag som sagt kasta ut hästarna imorgon. Inte allt för roligt nu faktiskt. Det är mer än -26 grader ute och jag får cykla. Men jag ska göra det snabbt så jag kan krypa ner under täcket igen.
Jag vet att Calle kommer vilja stå kvar inne och gosa i det mycket varmare stallet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback