vinst, spikmatta och prov

Usch, jag orkar inte blogga och allra minst lägga upp bilder. Så värdelöst känns det nu.

Hur som helst. Vi körde final idag i volleyboll. Var ju vi fem ifrån 08HR som körde emot fem ifrån 09HR och vi började helkass rent ut sagt. Låg under med flera poäng och spelade som ett gäng enbenta flodhästar. Ganska snart kom vi ifatt och det blev ett jämt slut. Vann dock första settet och drog iväg under det andra. Andra settet vann vi med säkert tio poäng och gick därmed vidare ytterligare.
Så om några veckor blir det tääävling. Lite tråkigt dock är att det kommer vara på Ullvi. Vi som hade hoppats på att få åka iväg. Menmen. Nu taggar vi!

När jag kom hem så ringde Tarja. Blev upphämtad och vi kastade ut Maria i stallet. Tydligen har vi blivit erbjudna ett hästbyte. Det låter spännande!
Finns en gård lite längre bort som har ett halvblod, med dottern ska ta körlicens och frågade om dom fick låna Plutten. Jag som kört honom vet att han är en tuff men genomsnäll ponny att köra. Lite väl mycket vilja kanske. Hur som helst. Nu spånar vi på om det kanske är så pass spännande att byta kusar. Dom tar Plutten och vi tar Fiona. Jag lär återkomma med mer info!
Skulle ha årsmöte ikväll med varken jag eller Tarja var på topp så det blev aldrig av. Konstigt nog.

Hemma och vände åter igen. Kilade över till Mathilda och kastade ner mig på hennes spikmatta. Fy tusan vad ont det gjorde. Blev i stort sett bara varmt och man blev trött.. Kan nog vara skönt direkt innan man ska sova. Vill nog inte göra om det dock.

Prov också. Full rulle här nu!
Har diabetes, laktos samt gluten prov imorgon.
Fetter på torsdag.
Lämna in Arbetsmiljön - Utbrändhet tills på fredag
Och svenskan skulle vara inlämnad för lääänge sedan!

Nu skiter jag i detta inlägg. Orkar inte bry mig det minsta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback