all day long

Jobbjobbjobb. Jag var den som var först idag. Höll på att sätta igång larmet. Glömde helt bort vilken knapp man skulle trycka på efter att man slagit koden. Panik. Men jag klarade mig. Tack för det!
Blev uppraggad av en av Rusta-killarna. Samtalet började med svalbona under taket, precis ovanför oss. Eller där vi stod - och kastade papp/skräp. Det var ju.. lyckat. Han fick rådissen när jag sa att jag jag inte hade tid längre och vände honom ryggen. Ibland är jag bra elak. Menmen.

Ska snart upp och mysa ner mig i sängen. Trött som en skata. Fast jag börjar inte fören tio imorgon. Görskönt. Stänger gör jag dock, inte lika roligt kanske. Hoppas det är bra väder imorgon så det inte är så förbaskat mycket folk. Inte okej! Trött på norrmännen.

Ordnade ett EU-kort nu ikväll med. Förhoppningsvis så blir jag inte sjuk nör vi är i Kreta, men jag är ju otur så lika bra. Nu är allt klart i alla fall. Passet finns att hämta i Köping, EU-kort beställt och jag jobbar på för att ha råd med resan. Nu är jag lugn igen. Det vi ser fram emot och oroar oss över nu är att jag ska se till att få ledigt på lördagen den helgen jag fyller år. In i dimman - och det rejält. Förhoppningsvis med bejb och syster i gööötet. Men det återstår att se.

En månad idag btw och fler blir det. Puuuussen <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback