how many days did you say?

Vet inte varför jag ens bloggar just nu. Huvudet känns som en överkörd ekorre. Eller den gör sig påminnd om att den finns i alla fall - på ett smärtsamt sätt och har gjort hela dagen.
Vid nio eller nått så blev jag uppkörd ur sängen och ungefär en timma senare var vi påvägemot Bovallsstrand eller vad det nu hette. Suuuuperhärlig sommarstad precis vid havet. Lämnade Dixie där hos hennes gammelfarmor och farmor för en vecka. Sedan for vi vidare emot Lysekil för att besikta systers bil som dessutom gick igenom med enbart några trasiga lyktor och ett hjulbyte.
Nästa mål blev Uddevalla och Bauhaus. Kakel och massssssor av annat inhandlades innan det blev mat på Donken. Så nu är vi hemma igen. Eller jag i alla fall. Jocke och Maria for in till Strömstad för att sätta igång och spackla väggarna i studion. Dom börjar komma igång nu. Ska bli kul att se om ett par dagar, när färgen kommit upp på väggarna, att se om det blev så bra som jag och syster tänkte oss i affären.

Nej, nu dödar mitt huvud mig ännu mera. Blir nog ett piller och soffan hela kvällen. Jobbar från sju imorgon. Inte okej!

Tiiiiiioo små dagar kvar nu. YEY!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback