this is my day

Helt underbar dag alltså. Ledig och massor av vackert väder.
Vaknade vid nio - halv tio typ och kilade upp. Fixade, packade och vaknade till lite. Så vid elva eller något så var jag, syster och Dixie vid havet. Så jäkla nice! Syster har hittat en strand som är helt enskild. Knappt några vet om den och det finns ingen insyn mer än utifrån havet då. Så sweet!
Har blivit massa solning och bus i sanden. Klart så bränner man sig också. Men ptja, får vara glad för att jag kan bränna mig och få färg - istället för att gå och vara kritvit oavsett hur mycket man är i solen.

Hemma nu. Insmord och grejer. Nacken och axlarna kliiiar inte bara lite. Men sånt man får tåla. Blir snart mat. Grillad fisk och annat mums. Kalasgott. Ska bjuda på ett par bilder också. Systemanvändandet går åt pipsvängen, här kör vi på mobilkamera. Riktiga grejer det där ska ni bara veta. Haha. Illa!

Eller hörrni.. det blir inga bilder för det här jäkla sämsta internetet vägrar ju att sammarbeta. FYTUSAN vad jag avskyr det här kassa mobila skiten. USCH!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback