why now?

Blev riktigt rörd idag. Okej, det där lät grymt töntigt. Men när människor som man knappt känner, verkligen bryr sig och vill ens bästa så går det inte att bli annat än rörd. Dessutom när man avslutar med orden "vi är oroliga för dig" så blev det mäktigt. Underbara människor! Dom tycker att jag jobbar för mycket och borde säga nej. Men som jag sagt förut; Varför inte låta sig fara med längs åkturen? Där det tar stopp, där tar det stopp.

Annars så gick dagen himla fort idag. Hem vid fyra och ordna lite mat. Sedan har jag fördrivt tiden med att gråta mig hes framför Titanic. Alltså tusan sicken underbar film det är. Varje gång alltså. Shit. Haha. Töntvarning!

Pratat med bby också. På onsdag vid ELVA ska jag hämta honom i strömstad. Knasig kille. Men kommer att bli awesome. Riktit najs att få hit en relativt normal människa också. Ledig torsdag, fredag, söndag och tisdag är jag med så massa mys. Dessutom blir det nog en tur till Liseberg på lördagen och utång efter det. Rikitgt nice.

Och nej, jag har inte en blivit en fjortis som super mig full nu på sistone. Det har jag alltid varit så sluta klaga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback