baby, it's over . you can't fix this

Jag trodde du förstod. Jag trodde du insåg vart du hade mig. Varför velar du och fortsätter leka? Jag har kommit över dig, jag har gått vidare och släppt alla känslor du väckte hos mig och jag tycker du borde göra detsamma. Inse att dina lögner kommit ifatt dig och dragit iväg till djupare vatten. Du har ingen chans att klara dig, inte här i alla fall. Alla dina chanser försvann och dom kommer absolut inte tillbaka så som du håller på.
Att du hör av dig när du kommer ut och är sugen är inte okej någonstans. Jag orkar inte ta din skit längre. Det räckte med förra resan och dina krav kväver mig så fort jag bara tänker på dom. Att du sedan skyller allt på mig och att du inte har all den frihet du önskar får mig bara att må illa. I vems värld kan det vara mitt fel att du förstör allt du kommer över?
Skulle man vara riktigt ful så skulle man kvittra till fel personer, se till att din frihet begränsas ytterligare en stund (eller en ganska lång stund med tanke på allt runtomkring).. Men jag är inte så elak. Jag vill inte ha med dig att göra mera så jag hoppas att du inser att det loppet för din del är slut. Du.. förlorade.

Pass out .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback