flashback

Jag vet inte hur många myggbett jag dragit på mig bara den här veckan. Helt sjukt vad myggen verkas dras till mig alltså. Gillas verkligen inte! Med det är bara le och se glad ut trots att man är en enda stor kliande bula.

Igår, vad hände?
Började med att köra pappa till Örebro. Han var tvungen att fixa något jobb som strulade. Jag sa att jag förstod precis vad han pratade om men egentligen hade jag inte en aning. Det var något med några portar, switchar som inte pratade med varandra och fiberoptik - vem vill ens veta? Jag är glad så länge internet fungerar!
Vi kilade vidare och i korta drag så hann vi med att äta glass  och tvätta bilen på vägen hem.

Vid fyra eller sådär så kom Mårten över och vi kilade ut till den äldste brodern Mathias med familj. Massa barn överallt så det blev vattenballonger och grillad korv. Kvällen sedan bjöd på djupt prat (som alltid så vet alla i den här familjen bäst så vi blir alltid irriterade på varandra!), kubbliknande spel och kycklingätande.
Vad klockan var vet jag inte, men jag, Malin och syster bestämde oss för att bada! Av med kläderna och ner i poolen alltså. Sviiinkallt! Jag vill nog inte se de bilder som blev tagna. ; )

Hem och sova efter ett - skapligt trött!
Kastar in några bilder senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback