hey, don't read this!

Man kan ju må bättre. Och ny syftar jag inte på det som hänt dessa förbipasserande dagarna, nej nu är det fysiska grejer. Seriösa saker you know! Eller inte om jag ska vara ärlig. Ont i halsen är vad jag har. Inte okej någonstans. Har haft det ett par dagar men imorse kunde jag knappt prata ordentligt. Inte roligt.
Tröstade mig med varm choklad imorse. Fler borde dricka det. Tror nog att det skulle kunna skapa världsfred faktiskt. Man blir ganska glad av choklad. Bäst är med en liten klick grädde i också. Nej, Waynes Coffe har godast choklad.
Hur som helst, jag förlorade några vuxenpoäng där genom att ägna flera minuter åt att skriva om varm choklad. Tråkigt nog. Men har inte så mycket bättre för mig.
Vann några poäng nyss, kirrade en ungspannkaka. Står i ugnen just nu och godar till sig lite. Tummen upp för mig alltså. Ibland kan jag med - faktiskt!

Annars så pratade jag med Ella en stund. Förhoppningsvis blir det Strömsholm i helgen. Tävlingar där och det vore mer än nice att åka dit en sväng. Men den som lever får se. Vi båda är ganska misslyckade så blir spännande.

Ska försöka få liv i mopeden Greger idag också. Ännu mer spännande.
Men nu ska jag nog försöka hänga lite tvätt. Kommer inte gå bra.
Startat diskmaskinen har jag gjort idag föresten. +1 poäng.

... jag varnade dig. ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback