i don't hate you ..

Jag h a t a r hundfoder i femtonkilos säckar. Hatar! Dessutom hatar jag fel följedel, när det inte stämmer och man har i princip tjugo säckar för mycket.. Fick en stooor leverand igår som jag fick pyssla med. Följesedels stämde inte alls. Så idag kom det ännu mer, med en annan följesedel så ingenting stämde med det jag förde in i datorn igår. Jag är så trött på skiten. Dessutom väger säckarna bly efter ett par tjugotal.
Får ta tag på nytt imorgon.

Slutar tre imorgon och måste efter det gå och inhandla ett par nya skor! Ska kika efter ett par nya byxor med. Och finns det tillräckligt med pengar på kontot så ska jag köpa den där tröjan jag kikat på ett bra tag nu. Oh, love it! Men det återstår att se. Jag lär uppdatera mer imorgon..

Nej, Parken i Göteborg låter jag vara osagt. Lagom flummigt gjort sådär. Spännande! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback