i just wanna feel you breathing

Nattbloggning i all ära. Dessutom på en Mac. Så stavfel kommer det nog att bli. Avskyr dom här datorerna.

Tänkte bara komma med en uppdatering om Greger. Han lever igen. Grannen kom tillbaka och sa att han gick klockrent. Hade hoppat igång och fungerat som han skulle vid första försöket. Fattar inte vad som är fel på skiten. Samma med lyset. Helt plötsligt så kan det vara borta för att sedan hoppa igång nästa gång man ska iväg. Orka!
Men körde bort till Stenes Livs och tankade, provkörde lite. Gick som om ingenting hade hänt. Idioti!

Nu är det natt. Börjar tolv imorgon. Får se om jag och syster åker en sväng in till Strömstad och besöker polisstationen. Måste klura ut hur vi ska göra med mitt pass. Hög tid att ordna det nu, åker ju om en månad och lite mer. Annars så pratade vi om att kladda ner mig lite. Syster målade lite på foten men kom inte fram till något vettigt. Jag har kikat på typsnitt nu ikväll och ska visa syster imorgon så hon får mixa och rita lite. Kommer bli gaaanska awesome.

Men nu ska jag kila upp på vinden, ringa ett samtal, slå på en film och mysa i sängen. Nice.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback