i'dont know you any more

Riiiktigt seg dag idag. Finns bättre, mycket bättre!
Vaknade av att en rolig hund kom in, spottade saliv i mitt ansikte, trampade mig i magen, snodde min efterlängtade halstablett och var allmänt jobbig. Då var klockan runt åtta. Somnade om och vaknade innan Kent, runt elvataget. Fick liv i den mannen sen också. Blev skjutsad hem till pappa och där fördrev jag tiden ytterligare.

Vid tio i tre så tog jag bussen till Köping. Finns inte så mycket att förtjäla om kvällen. Skrubba utemöbler och vika servetter. Kalasroligt. Mamma hämtade mig, skjutsade hem mig och nu är jag här. Klockan är på tok för mycket dock. Har inte gjort något vettigt alls, inte bra. Speciellt inte eftersom jag skulle ha satt igång en tvätt, packat och duchat innan jag gjorde någonting annat.
Istället så loggar Julia in och frågar mig om hotell. Blir Kreta i alla fall. Vi hittade ett suuuperbra hotell, nu är det bara Ellenor som ska övertygas också. Men det ska nog gå bra. Synd bara att ingen mer vill följa med. Skulle underlätta utan den otroligt jobbiga extrasängen!

Men nu, tjugo i tolv, så ska jag ta en dusch och starta en tvätt så jag får något vettigt gjort i alla fall. Sedan sängen och ladda för sista praktiken imorgon. Niiiiice!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback