who knows best?

Ah, som om någon verkligen trodde att jag skulle kunna hålla mig vaken hela natten?
Vid ett eller sådär så slocknade jag vilket var skapligt skönt!
Orkade jag upp sedan då? Ehm, nej. Hoppade över psykologin och tog tåget med Ellen och Jenny vid niotaget. Inte orkade jag packa en väska heller så jag liksom nästan alla andra struntade i idrotten.
Kilade en sväng till Christer och kollade läget. Kommer få börja trean i alla fall. Varningen var borttagen och det är helt lungt för min del. Känns skönt.
Annars så drog jag och Sabina ut på stan efter det, struntade i matten med andra ord - olydiga tjejer! Chillade runt, åt glass och stekte i solen. Träffade knasigt folk och hade det allmänt mys bara.

Nu är det grillning som gäller. Sen får jag se vad kvällen erbjuder. Om inte annat så far jag tillbaka till köping och höjer volymen med Sabina. Den som lever får se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback