you will be mine

Imorse märktes det vad man gjort i helgen. Jag försov mig. Klockan åtta, när jag skulle ha börjat jobba så vaknade jag. Var bara att studsa upp ur sängen och ila iväg till jobbet. Så vid nio var jag i gång och letade varor. Vi sätter snart igång med rean och nu ska allt som ska vara med, hittas, märkas och sättas tillbaka. Grejen är den att man inte hittar allt. Så drygt så det finns inte. Dessutom är det vissa grejer som inte har prislapp osvosv. Orkar inte ens tänka tanken.
Så från klockan nio till kvart över fyra med en kvarts rast (jag tog en kortis eftersom jag kom försent!) har jag bara letat efter kläder. Men dagen har gått fort ändå. Ont har jag med. No comments on that one! Men jag får la skylla mig själv egentligen?! Så illa är det.

Ikväll blir det sängen tidigt och så är det jobb ifrån klockan sju. Dryygt! Men har fått en egen 'blipp'nyckel in så jag slipper smita in med andra eller gå runt allt. Skönt det i alla fall!

Nej, blir nog något kallt och dricka och njuta av dom sista solstrålarna nu. Snart midsommar hörrni. Chilldricka helt ensam här i huset blir det nog om det vill sig illa. Och kommer ingen och döda mig så lär jag överleva det med.. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback