första... andra... tredje.. SÅLD!

Blev snabba puckar här på eftermiddagen. Fick ett mejl av hon som varit intresserad utan vår sadel. Tarja hade precis slutat jobba så vi bestämde oss för att skicka sadeln idag redan. S skulle tävla i helgen och om hon har tur så skulle sadeln passa. Så jag och tant T for till Köping och lastade av en snyggt paketerad sadel (silvertejp och kartong är bra grejer). Gick himla smidigt faktiskt. 230 kronor gick frakten till Sundsvall på vilket inte alls är farligt! Så nu är vi av med den vilket innebär att vi ska kika efter en dressyr istället.
Efter att vi dumpat sadeln så for vi över till hennes Kai och dödade några minuter där. Obehagliga nyheter ifrån stallet fick jag med. Jag kommer definitivt inte (!) gå upp på höskullen efter skymmningen kan jag ju bara säga. Jag är bara oerhört glad att jag än så länge är relativd skonad ifrån alla diverse besök. Speciellt när jag varit i tant T's hus. Kommer nog inte sitta barnvakt där heller än på ett tag. Fy vad töntig jag är!

Men nu ska jag kika efter både en häst och en sadel. Vi kan ju verkligen inte stå med en tom box och en tom sadelhängare. Det funkar inte så i Godby!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback