hero of war

Ni vet den där reklamen om en tandläkarren känsla? Sen när känner man sig ren i munnen efter ett besök hos herr borr? Jag får bara ont efter varje besök. Men idag gick det bra. Eller bättre än förra gången. Hade en ny tandläkare vars namn jag absolut inte ska ge mig på att uttala och han var himla bra. Hade liiite tandsten som han trixade bort. Tycker det känns som han borrade sönder hela tänderna. Mellanrum AB kan jag ju säga. Inte snyggt. Men bättre det i guess.
Satt och skakade i väntrummet ärligt talat. Jag har alltid undrat hur man kan vara nervös för att gå till tandläkaren. Men efter de senaste gångerna och mina akuttider så är jag tyvärr en av dom. Jäkla klåpare till tandläkare. Dock sa min nya tandis ingenting om det hål under en lagning jag har, som han den snygga gjorde när jag kom in akut. Får väl se hur det blir nästa gång. Skulle komma tillbaka i slutet av Mars på ett återbesök.
Så fick jag kila iväg till apoteket och köpa med mig tandtråd och flour hem. Han tyckte jag skulle prova och se om det kanske skulle kunna hjälpa.
Flux , inte flax!

Funderar på att fara och träna lite?
Om inte annat ska jag kila ner och sola en stund, ta en dusch och ha en ta-hand-om-sig-själv-dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback