when you speak I melt

Jag fick dricks idag. Tio hela kronor. Härlig kille som skulle ha två iiiiiiiskalla. Och Norrland skulle det vara. Var ju inte varje dag en stockholmare fick känna på naturen. Haha, kul kille!

Annars hade vi, jag och Christian, ganska mycket att göra. Var över trettio incheckningar, Galten skulle dukas upp för Roraty (som inte alls stavas så men anyway!) och restaurangen skulle skötas om. Dessutom ska man hinna med att svara i telefonen också. Men det gick bra. Vi är grymma!
Så just nu är jag sjukt trött i fötterna, men jag överlever nog.

Imorgon får jag bita tag i alla utcheckningarna, det kommer nog att gå bättre än ikväll. När jag står i restaurangen och ska checka in så tappar jag allt. Gör sjuttioelva fel och gästerna får påminna mig om att dom minsann vill ha en rabattkupong eller en tidning gratis för att dom har diamond-kort.

Nu ska jag ta en lååång dusch och sedan blir det en film i sängen innan det är dags att släcka lampan och sova.

I know that you are fake hun.
You was to good to be true.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback