äckelvarning!

Uh. Just i skrivande stund så skulle jag hellre vilja ligga i ett isbad tills jag tappar känseln i hela kroppen.
Det hela började igår, när jag körde hem ifrån Hummelsta (mamma och jag käkade där!), magen började göra uppror och jag kände mig yr. Allt var superlungt under kvällen tills jag skulle sova. Världens illamående sköljde över mig och jag tömde papperskorgen för att vara på den säkra sidan och ha den bredvid sängen.
Så under hala natten har jag vridit mig i smärtor och illamående tills jag gick upp och dejtade toaletten. Hellre att någonting kommer upp där än att jag måste ta hand om äcklet i papperskorgen.
Men blev ganska drugt att sitta där inne och tycka synd om mig själv så vandrare tillbaka till sängen och blundade lite. Blev ingen sömn än max en timma sammanlagt.
Tog mig till skolan anyway. Igår var jag hemma för att jag inte orkade, idag går jag till skolan fast en säng skulle vara bättre. Trött men ändå pepp så kilade jag iväg. Febern gick upp och jag svettades som en gris.
Så om vartannat frös jag som en gnu och svettades som en turk, kändes som knivhugg i magen och illamåendet fanns fortfarande kvar. Lyckades trots allt få i mig en knäckemacka trots att jag skulle velat spy av matlukten.

Efter lunch så pallade jag inte mer, åkte hem och bäddade ner mig i soffan där jag sov ett par timmar. Så otroligt skönt. Men min hud gör ont, helt psyko och rätt drygt!

Men nu blir det sängen och en film, ska få pappa att passa upp på mig lite.
Hinner dock inte med att vara sjuk, den jobbigaste perioden börjar ju nu i skolan. Illa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback