and now we are off

Ehm.. Vad hände inatt egentligen? Så jäkla spårat minst sagt!
Jag stack och mötte upp Ida vid tolv - halv ett inatt. Tokkallt ute! Vi väntade ett slag men sedan så dök både Niclas och Simon upp. Ingen av dom fattade hur man skulle åka. Egentligen, hur åker man vilse i Arboga? Hur som helst, vi drog en repa runt stan. Hittade på lite bus och hade det allmänt chill. Vid fyra snåret tippar jag på, så kilade vi in till mig i alla fall och dog lite. Jag blev varse om att jag inte kan koka kaffe och Niclas insåg att han är på tok för snabb med kaffekannan. Hälften av kaffet var rent sump! Så vi är ganska kassa allihopa.
Vid sex eller något sådant så baslöt pojkarna att det var dags att rulla hemåt. Tråkigt nog.
Ida gjorde sig redo för plugget och jag kröp ner under täcket för att sova en timma. Hade ju ändå sovmorgon. Blev nog inte bara en timma utan flera. Vaknade upp halv två vilket inte är speciellt bra! Men det är jag nog värd. Kanske.

Natten blev inte vad jag hoppades på, men helt klart lyckad ändå.

Du vet vad jag tycker, du är det upp till dig att bevisa att allt du sa verkligen är sant.
It's up to you babe!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback