can you feel it?

Vad är det jag håller på med egentligen?
Ibland förstår jag inte alls i vilka banor mina tankar far i. Vem vinner på det här? Vem är det som kommer att bli mest slagen till marken och sårad? Det är mest tafatta försök till att försöka rädda något som uppenbarligen är grymt svårt att rädda. Ett sista försök? Oavsett vad man väljer att kalla det så är det nog mest hämnd.
Just i skrivande stund känner jag mig så låg man bara kan känna sig. Det är försent att ångra någonting nu, bara go whit the flow. Är bara så onödigt egentligen. Ingen av oss kommer vinna på det här, bara tappa respekten för varandra. Men det är nog mest ditt fel i alla fall, det var trots allt du som satte ribban för det här - hoppades att jag inget skulle få veta. Det går inte alltid att snacka bort sig, lögner att täcka löngner fungerar inte alltid.
Du är otäckt lik dig själv för flera år sedan, just det skrämmer mig. Du har inte förändrats ett dugg.

Nej tyvärr, du är nog inte välkommen åter. Vi sätter nog stopp här. Låter det rinna ut i sanden.


Kommentarer
Ida säger:

Får en känsla av att du förtjänar bättre.

2010-05-23 | 21:28:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback