it's all up to you sweetheart

Efter regn kommer solsken, eller hur är det man säger? Utanför fönstret är det dock fortfarande grått, men det lär komma en sol någon gång. Mitt humör är påväg uppåt igen, ganska segt men det är på gång. Fick ett bra besked här nyligen. Ett ganska bra besked. Sommarjobb.
MyOne ringde, dom har en plats för mig. Två till fem dagar i veckan hela sommaren plus extraknäck när det finns möjlighet. Kan inte blir så mycket bättre. En hel sommar i Strömstad, hav, sol och underbart folk.

Efter ett nedslående samtal så kändes det bra. Riktigt bra. Vem behöver honom egentligen? Han verkar inte ens kämpa för att jag ska tro honom, han verkar ha bestämt sig för att jag har gett upp.
Ska sanningen fram så ja, jag har slutat kämpa - du är inte värd det i detta tillfälle. Du vet vart jag står och allt är upp till dig. Nu har du hört vad jag tycker och tänker nu måste du bestämma dig för att sjunga ut och få mig att lita på dig igen.

Men somsagt, nu ska jag bädda ner mig i sängen och fortsätta kika på filmen. Sedan blir det en sväng hem till mamma och slutligen stallet. Nu släpper jag alla tankar på dig, tar ett djupt andetag och går vidare - du får följa med om du vill .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback