it's just a game to you, right?!

FUCK alltså.. När jag ska lära mig att knipa mun och ignorera? Varför ska jag alltid nässla in mig mer i skiten? Jag har ingen annan att skylla än mig själv, varför måste jag tillåta mig själv att gå igenom det här?
Hur ska jag vet att dina ord är sanna, att det du säger stämmer? Ge mig en anledning till att inte tro på vad hon säger, varför skulle hennes ord vara mer falska än dina? Oavsett hur mycket skit du kastar på henne och oavsett hur mycket du berättar om henne så kan dessa ord likväl vara lika falska som allt annat du sagt.
Det kanske är lika bra att ge upp - det här upprör oss båda och är egentligen bara onödigt. Varför inte bara sluta här och nu, ta ett steg åt sidan och gå vidare? Strunta i alla tankar på vem som talar sanning.
Ingenting av det här är egentligen mitt fel, speciellt inte det som händer nu. Hur ska jag kunna stå till svars för information som jag fått reda på, hur kan det någonsin bli mitt fel att jag fått reda på det jag vet?
Att du blir arg över att jag snackat med henne är något jag inte förstår, varför skulle det vara mitt fel? Är du rädd för att jag ska få reda på ännu mer eller är du uppriktigt arg för att hon ljuger?

Det är så många frågor som far runt just nu. Varför kunde han bara inte låta mig vara, försvinna ur mitt liv?
Jag vill ha facit i handen nu så jag kan göra det rätta, få reda på vem som talar sanning.
Det är nästan så att jag kommit över det hela, i alla fall bryr jag mig inte lika mycket. Folk kan ändra sig.

Vi tar nya tag imorgon och hoppas på att det går att reda ut några fler saker. Jag vill inte att det ska sluta såhär.

Tack för folket som ställer upp och lyssnar trots att timmen är sen, ni vet vilka ni är och jag uppskattar det. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback