just a perfect one

Sådär. Hemma nu at last. Så känns det. Vart har jag varit dom senaste dygnen liksom? Borta bra men hemma bäst i princip.
Anyway. Lagom sliten så blev det fix och mat innan jag och mor kilade ner till stationen. Väl i västerås blev jag upphämtad av älsk och hans störthärliga pappa. Vidare hem till hans mamma, N's mamma alltså, och deras garage. Där var N's bror Marcus och hans kompis Adde. Dessutom så var deras lillasyster där. Så blev nästan en släktträff direkt. Härligt.
Spenderade någon timma där, N fixade A's moped innan vi kilade iväg och käkade. Upp och mysa hos deras mamma någon timma. Skulle sedan vidare hem till Niclas för att spendera tiden där. M och A på en moppe medan jag och N tog den livsfarliga. Visserligen kom vi inte långt innan A's moped dog. Vända tillbaka till garaget och slösa massa tid där igen. Dock ganska roligt hade vi. Kan bero på att klockan tickat sig fram till ungefär ett.
Så vi kilade upp, kokade kaffe och drog oss i soffan. Jag som alltid fryser hade jacka, fötterna under N's rumpa och ett tjockt täcke över mig. Höll på att slocka otaliga gånger så N tvingade i mig kaffe. Klockren dryck!
Vid tre så slutade N's bästa kompis jobbet och vi kilade ut för att möta upp denna herre. Vidare hem till honom och hämta hans bil. Blev en nattrunda på donken innan vi gled runt en snabbis i stan för att slutligen hamna hos Niclas.
Renoveringarna i hans lägenhet är i full gång så ptja. Finns inte ens el där. Men N och S kirrade det snabbt genom att sno byggel utanför dörren. Så det går till liksom. Men haha.. Marcus och Adde fick slagga på soffan som var överfull i kläder (alla grejer står i vardagsrummet, till och med kylskåpet!) medan jag, Niclas och Simon delade på en 120 säng. Förstår ni hur trångt det var eller? Trångt, varmt men mysigt.
Med allt koffein i kroppen kunde ingen av oss sova dock, slog på en film och snackade en aning. Eller dom andra fick sköta snacket, jag var upptagen!
Så vid.. åtta stängdes tven av och det blev tyst ett par timmar. Inte fören halv elva - elva vaknade vi till liv. Eller vi och vi. Jag och N låg kvar i sängen bra länge, trötta som bävrar var vi allihopa!

Hem till Sabina på eftermiddagen, sov någon timma innan jag kilade hem. Så för att sammanfatta det hela; klockren helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback