no headline !

ahapp.. hände idag då? Inga liv slocknade i alla fall. Kan tyckas vara bra men i detta läge är det allt annat än bra. Russen skulle ha fått somna in för länge sedan! Men ingenting att göra åt.
Veterinären dök aldrig upp. Riktigt fult gjort. Även om han fick ett akutfall så har han en mobil. En fördel kan vara att ha den på åtminstone! Usch så irriterade vi blev!
Men russen fick lite ompyssel och mys vilket var uppskattat. Calle blev mest störd över att han bara fick stå inne. Men när veten inte dök upp så traskade jag iväg med honom i alla fall. När russen försvinner så blir han ensam vilket inte alls är bra. Så vi får dumpa honom hos Fredrika.
Släppte honom med Benjamin idag och det gick kalasbra. Knappt nå bus alls. Skönt ändå.

Imorgon blir det en ritt tillsammans med F och Collin - hennes nya stjärna. Ska bli spännande. Fungerar det bra så släpper vi samman allihopa. Great.
Men känner nu att jag aktiverade mig själv på tok för mycket idag. Tröttheten tynger mig och just nu bästa platsen är sängen just nu. Men så trevligt kan jag inte få ha det, inte ännu.

Har fortfarande två uppsatser att skriva tills imorgon. Tänkte göra klart en och lämna in när jag drar mig till skolan. Den andra får jag mejla in senare. Todä!

Nu blir det en dusch!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback