stamp on the ground

Ahmen vilken lyckad dag idag då. Lärorik om inte annat, eller vad säger vi?

Kvart över åtta sitter jag utanför lektionssalen, inte en enda människa där. Alltså inställd lektion, tack för informationen liksom. Kilade då hem till Sabina där jag somnade i hennes säng. Superskönt!
Åter till skolan då vi hade idrott. Men i och med att jag varit sjuk och inte kände mig allt för pepp idag heller (beroende på gårdagen!) så var jag aldrig med på den heller. Det var mina två lektioner som jag skulle haft idag - hade ingen av dom!
Resten av klassen har nationella i matte A på eftermiddagen och det klarade jag av förra året. Så skulle ta tio i elva bussen hem och chilla hemma istället. Men tror ni jag hann med den eller?
Sitter i matsalen och äter tills någon häver ur sig att klockan är tjugo i elva. Kul liksom, precis satt sig och ska till att äta. Så blev bara att vänta några timmar till.
Dagen kan alltså beskrivas såhär; Värdelös!

Kommentarer
Mathilda säger:

Ja verkligen! Jag ska vara hos pappa i helgen. Imorgon ska jag till Märsta på dop. Dennis kusin barn ska döpas. Sj? :)

2010-05-21 | 16:58:36
Bloggadress: http://mathildaahokangas.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback