*suuuuuuuck*

Ungefär så lät det när jag fick första delen av provet framför näsan idag. Så värdelöst att det finns inte. Men det var enbart 1X2-frågor så jag chansade på dom flesta och där man skulle skriva så fick det bli något helt random. Man kan ju alltid hoppas på mirakel.
Sedan var det dags för mig att göra köksdelen. Gick ännu kassare än innan. Jag hade fått ett fiskrecept och som vanligt så misslyckades jag. Vem är förvånad? Eller alltså.. jag lyckades med att koka potatis och skiva champinjoner - det är ju något i alla fall. Den jäkla såsen blev som vatten och fisken förblev rå. Kan bli så när man inte stället tillbaka kastrullen på plattan och låter detta koka som det ska. Illa.
Och efter detta misslyckadet så satte jag mig och skrev tredje och sista delen om gick ganska okej. Dock misslyckades jag totalt med sista MVGuppgiften. Men jag provade TVÅ gånger och det är ju alltid något. När jag lämnat in provet och fått svaret så insåg jag var och hur jag räknat fel - tråkigt!

Missade bussen också, så blev att vänta en timma extra plus gå i regnet till stan. Inte okej. Huvudvärk på det. Men nu ska jag verkligen sluta blogga och börja plugga. Hård kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback