until we hit the ground

Sovmorgon imorse? Jag har sovmorgon precis när jag vill - typ.
Tog halv nio bussen och det var rätt chill faktiskt. Lämnade in TVÅ uppgifter i tid idag. Det krävs ju en medalj eller något sånt. Sorry Ella att jag bara bestämde idag, men vi kan alltid ändra oss. (:
Redovisade engelskan i tid idag OCKSÅ. Jag är rätt skillad alltså. Tummen upp för mig med andra ord. Fick tillbaka köttproven med. Gissa vem som var king där då? Sex komma fem poäng över G på g-frågorna, ett poäng under för VG och ett poäng under för MVG (proven är uppdelade i g-frågor, vg-frågor och mvg-frågor..). Snacka om att jag är rätt bäst idag. Kändes riktigt skönt!

Har hunnit med att fara till UM, ätit glass med Eddie och gjorde mig redo för helgen. Köpingsyran ju. Men får se om det blir både fredag och lördag eller om jag sitter barnvakt åt Eddie på lördagen. Är ju trots allt melodifestivalen på lördag. Jag menar, hallå? En riktig svensson sitter hemma och kikar på det, varför skulle jag då inte göra detsamma?

Har precis gjort klart psykologin också. Ska bara skriva över till datorn och skriva ut - skills!
Högen med grejer bara krymper, jag gillart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback