whatever you like it or not

På tal om tuggummi.. Läste på förpackningen till min nya mobil imorse. Stod att den var låst till Telia? Har under hela tiden använt mitt comviq kort och det har fungerat. Det enda jag upptäckte idag är att pengarna rusat iväg och kortet snart är tomt. Dock kan inte smsen varit i fullpris för så som jag har smsat under dessa dagar så skulle det ekat på kontot för lääänge sedan!
Vad jag förstått så ska inte ett annat simkort än det som telefonen är låst på fungera. Men tydligen så gäller inte det just nu. Knasigt!
Började använda min kära gamla blå som jag fått tillbaka av bror igen. Himla dryg telefon, knapparna är grymt sega. Lätt att detta är dagens i-landsproblem!

Annars så har jag vikt dagen åt att tycka synd om mig själv samt att plugga. Har ett par saker att lämna in imorgon. Så blir ingen rolig dag idag. Sjuk, plugg och tårar över russen senare. Man kan ju ha bättre dagar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback