you have my heart

Tagga är ett så oerhört överanvänt ord och jag tycker det börjar låta fult. Men hur beskriver man annars känslan? Bra musik i högtalarna och längtan till att dra på sig klackarna och kila iväg. Värst är att jag snart kommer bli sjukt opepp, stänga av musiken och slå mig ner i soffan - enbart med tankar på hur skönt det skulle vara med en myysig hemmakväll. Men ikväll är det allt annat än lungt. Köpingsyran.
Vart jag börjar ännu är inte bestämt, tydligen så ska jag befinna mig på fyra olika ställen samtidigt. Oavsett så kommer det nog att bli en klockren kväll. Blir lungt oavsett, är eventuellt barnvakt imorgon.
Annars så är det inte hemgång förens sent inatt och det tackar vi min underbara mamma för. Jag kommer INTE åka till en annan stad och hämta mina ungar mitt i natten - aldrig!
Men nu blir det att packa väskan, fortsätta med att fixa mig och sedan så kommer jag bli otaggad - vet hur det blir redan nu. Men det är bara att försöka hålla igång. Hoppas på bra väder och trevligt folk ikväll.

Peace!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback