be my bad boy

Måndag. Fast det kanske ni visste?
Just i skrivande stund är jag svettig. Inte direkt så jätte sexigt kanske. Ta en dusch ditt äckel tänker ni nu. Det skulle jag med glädje göra, om vi hade haft varmvatten! Jag duschade aldrig igår, fasten jag varit i stallet och rullat i skit, utan tänkte att det gör jag imorgon efter att jag städat. Inte kom jag ihåg att varmvattnen skulle vara avstängt hela dagen. Illa för mig liksom!

Nog om vatten. Jag har varit duktig idag. Gått ut med massor av sopor, fårr ett utbrott över alla mina kläder som ligger överallt, plockat och överfyllt diskmaskinen samt dammsugit.
Så nu har jag världens hög med enbart svarta, mörka och lite andra kläder mitt på badrumsgolvet. Blir minst två maskiner till efter den jag nyss fyllt. Tre (om inte fyra till och med!) masikner med enbart mörk tvätt. Det är sjukt! Sedan blir det nog minst två maskiner med ljus/vit tvätt. Dessutom ska sängkläder tvättas. OMG!
Förhoppningsvis får jag slut på sköljmedel så jag slipper. Haha. Ska hälla ut det i handfatet! Nej, nu var jag rolig.

Inatt, mitt uppe i en sjukt vacker film, så började det låta. Jag blev helt kall. Tillslut så insåg jag att det var min väckarklocka i fönstret som hoppat igång. Grejen är den att den går fem timmar fel (strömavbrott förut och jag kan inte ställa om det!) och jag har inte använt den på jag vet inte hur länge. Volymen har varit på noll och för att ställa alarmet måste man trycka på tillhörande dosa som ligger på mitt bord, helt öppet! Alltså, runt halv tre inatt så hade volymen ökat från noll till fem och alarmet var igång.
Jag kan ju säga att jag inte somnade fören kroppen gav upp vid halv sex - med family guy spelandes på datorn. Haha, töntigt tjej när jag dessutom hade gått och tänt inne på badrummet!

Imorgon blir det Ullared med Mathilda, hennes söta bebis och hennes sambo. Hyr stuga och åker hem på Onsdag.
Har dessutom attendat till Strömpis den onsdagen. Hur gick det till liksom? Jag säger som fredrika påpekade; vit månad? Man kan väl gå ut utan att supa skallen av sig? Eller? Hum!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback