i'm amazing

Nej, det var inte riktigt så illa som jag ville påstå igår. Jag är rätt duktig på att överdriva saker.
Men jag måste faktiskt erkänna att det var så otroligt skönt att sova ut. Mitt nästintill ljudlösa alarm stängde jag av när det pep till lite sött imorse och somnade om. Inte fören telefonen ringde här hemma vaknade jag och så var klockan strax innan tolv. Fast det var kanske rätt bra att jag vaknade, det är inte speciellt trevligt att bli skjuten i ryggen två gånger.

Det är julmust som gäller hela dagen. Tack och lov för SodaStream!
Inte fören ikväll ska jag dra på mig mina sexiga underbyxor och dra CheepMonday mössan över det okammade burret för att sedan trampa till stallet. Men tills dess så ska jag bo under täcket och se en mysig film.

För övrigt så hoppas vi på att den som snodde mobiler och kort igår sov gott.
Tjejer, bh'n är bästa stället för mobil/pengar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback