i'm not a robot

Något har tagit åt far min. Medan jag låg och snarkade gott i sängen så har han farit runt som en projektil här hemma. Två maskiner tvätt är tvättade (tack!), diskmaskinen körd och han har, hör och häpna, BYTT i sin säng. Det liksom händer bara inte.
Han är inte hemma i skrivande stund heller. Nej han fick för sig att åka och handla. Sen när började vi handla på Söndagar när vi dessutom har mat hemma?

Jag finner detta märkligt. Han kanske är påväg att bli Drag(ed) to hell .. Haha, jisses. (Vad jag tjatar om den jäkla filmen, men första riktiga skräckisen OCH att jag sovit med lampan släckt. Det är respekt!)

Nej, nu ska jag och mitt duntäcke ha en mysig stund tillsammans. Puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback