med skinn och gummiklackar ..

Hemma. Überskönt.
Varken Linn eller jag orkade kila ut idag så vi struntade i det. Kanske lika bra det, minsann.

Jag och pappa tog oss en biltur under dagen. Skulle köpa kolsyra. På en röd helgdag. Lycka till i Arboga. Så jag rattade vidare till Örebro där lite stuff inhandlades. Megabra.
Sedan åt vi köttbullar i Götlunda innan jag släppte av mig själv hos mamma. Myste lite innan pappa hämtade mig igen. Så var en snabbis till kyrkogården. Superfint med alla ljus.
Åter hem till mamma, skrattade till AFV och prata lite. Sen så kom kent, dom slår på brittisk kriminalare och jag dog en smula. Så nu sitter jag här.

Blir artonårspartey nästa lördag. Fina Therese fyller arton nu i veckan så blir förpärla (eller en rejäl föris) hemma hos henne innan utgång. Kommer bli awesome!
Saknar dom där spårade hemmafesterna som man smög iväg på för ett par år sedan. Det är ju sånt som är roligt, alla random och små-mysiga fester hemma. Jag drar med mig Fredrika, min bitch.

Nu blir det sängen eller nått. Puss
Jag bjuder på en fjortisbild från igår. ; )


Kommentarer
Mathilda, 18 år & mamma till Amelia säger:

MORGAN! =D

2010-11-07 | 14:17:56
Bloggadress: http://mathildaahokangas.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback