please, turn the music off

Jag sa det till pappa lite tidigare idag, att idag är första helgen på superlänge som jag faktiskt är hemma. Han muttrade något om att jag är ute för mycket och tyckte minsann att jag kunde hålla mig hemma i fortsättning också.
Jag måste erkänna att det är skönt. Jag hann med stallet utan att känna stress. Jag gjorde allting extra långsamt, tvättade vattenhinkarna extra noga och allt sådär bara för att jag kunde. Bara för att jag inte hade en tid att passa.
Men jag måste också erkänna att jag har grymt tråkigt. Vad gör man hemma en lördag egentligen? Vad hittar man på? Musiken är på och jag vill bara svänga mina lurviga ben. Om inte annat så kör man en Kreta-replay då det var bardisken som gällde.
Det skulle vara så jäkla sweet att vara omringad av supertrevligt folk, söt dricka och redigt skön musik. Var ju en hel jäkla vecka sedan.

Nej, en myskväll med far mig är inte fy skam det heller. På torsdag smäller det rejält. Fyrtio timmar med spår. Kalasunderbart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback