precis som imperiet måste gå under

Min söta mamma kom och hämtade upp mig imorse. Gulligt av henne att komma ihåg mig.
Så strax innan ett hade vi lyckats, utan att glida i diket, kommit till skolan där jag mötte upp Josefin. Vi kilade och hade lektion. Måste erkänna att det känns rätt skumt att ha lektion på tre pers. Men Annelie, som jag minsann tror hon hette, var supertrevlig och två timmar flög iväg.
Visste ni att Liseberg är Sveriges mest besökta turismmål? Eller att de flesta turister kommer ifrån Norge med Tyskland på andra plats? Nej, men nu vet ni.
Dessutom måste man åka minst tio mil ifrån sin hemort och inte ha för avsikt att studera, jobba eller göra värnplikt för att kallas som turist. Todä! Jag kan lära mig saker jag också!

Jag gick hem i snöstormen sedan. Inte det roligaste idag.
Lagade godaste korvstroganoffen med vitlök&ört grej. Superfräscht!
Nu funderar jag på att bubbla lite vatten och göra mig lite must. Soda Stream är tumme upp!

Färgade håret föresten. Det var egentligen det enda jag skulle skriva om, men jag kom av mig.
Brunt. Får se hur det blir när håret torkat. Ni får se en korkad bild istället. Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback